28.01.2010

Wreszcie jest, autopromocja.
















Kilkanascie tysiecy zdjec.
Kilka tysiecy przejechanych kilometrow.
Kilkudziesieciu poznanych swietnych ludzi.
Kilka godzin na telefonie.
Kilka miesiecy fotografowania.
Dwie godziny w powietrzu.
Wreszcie jest efekt, w postaci albumu
promocyjnego powiatu czestochowskiego.
Nie bede sie rozpisywal
o samym albumie,
polecam jedynie obejrzec. :)

Inicjatorka powstania albumu jest Agata Tyl.
Odpowiadala rowniez za opracowanie, opisy,
fotoedycje, druk,
oraz wiele innych spraw
o ktorych nie mam
nawet pojecia. :)
Autorami fotografii sa
Maciej Kuroń,
Krzysztof Pierzgalski oraz ja :)
Koniec promocji!

Chcialbym podziekowac Agacie, wszystkim ktorzy
kontaktowali, udzielali informacji, opowiadali,
oprowadzali oraz pozowali :)
Wszyscy ktorzy chcieliby miec ten album, moga zglaszac
sie do dzialu promocji Starostwa Powiatowego w Czestochowie.
Ul. Sobieskiego 9. Ilosc sztuk ograniczona.

Jeszcze tylko mini konkurs, pierwsza osoba ktora
poprawnie odgadnie gdzie wykonalem ponizsza fotografie,
oraz co przedstawia, otrzyma 1szt. albumu, plus kalendarz.
Dla ulatwienia powiem ze wykonana jest na terenie powiatu. :)
Odbior najlepiej osobisty, choc mozliwa wysylka.
Odpowiedzi na kraspiotr@o2.pl



8 komentarzy:

aatrzy pisze...

Zdjęcia przedstawia maki. Nie wiem gdzie, ale wystarczy mi połowa nagrody. Poproszę kalendarz :P

pjolo pisze...

Ok, zalatwione, przyniose do stacji. Lub przy okazji.

ot.tak pisze...

zdjęcie przedstawia też niebo i trawę. To ja też poproszę kalendarz, bo album już mam :P

Marcin Bajor pisze...

Wydaje mi się, że to jest jakiś wapiennik, ale nie wiem gdzie.

ot.tak pisze...

Marcin spamer, masz napisane, że na maila ;)

A po makach mi do Kruszyny pasuje, heh

pjolo pisze...

"Wiatrak w Soborzycach Typ holenderski Została tylko kamienna podstawa Cała górna częśc drewniana spłoneła bodaj w wyniku uderzenia piorunem Ale nie mam pewności Zbudowany w 1923
Do powyższego wniosku doszło konylium dyskusyjne które zebrało się w coffe art
skład Mikołaj Marcin Bajor Opałka Olga Trojak Piotr Łozinski :):):):) Szykuj kalendarze Pozdrawiam" Napisal Mikołaj 31 stycznia 2010 7:43, wiec album idzie do niego. :)

Marcin Bajor pisze...

Oczywiście Mikołaj znów zapomniał. W składzie konsylium był również Jasiu Pawlikowski.

Mikołaj Lesław Ataniel pisze...

no jak zwykle kurde Już do Jasia dzwoniłem z przeprosinami
Eh starość